Lövkrattning...

Som tradition varje år blev det igår lövkrattning hos mor och far.
De har ju en stor trädgård med många stora björkar runt omkring.
Så det fanns en del att göra.

Vi brukar göra det som en familjegrej.
Mina bröder och jag brukar åka dit och kratta, samt byta däck på bilen, så gör pappa rårakor med fläsk.
Men denna gång fick vi dela upp det lite, jag och min ena bror med familj var där igår.
Så kommer den andra med familj idag istället.

Hade ju kameran med, men det blev inga bilder tagna under krattningen.
Men Mickis hamnar ju alltid med...

Här är hon ute på promenad med farfar...



Och här skjutsar han henne i "mjölkkärran"...



Blev ju lite gos med faster också...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År min goa vän, skickar med en stor kram...

2011-12-30 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback