Visklubb 67...

Oj vad tiden går, och jag har inte lagt in nåt på länge!!!
Men nu är det dags!!!

Gun-Britt och jag tog en tur till Säffle och lyssnade på visklubb 67 när de spelade på Duse udde.
De var ute på sin "grålle-turné" som de har gjort i några år nu.

Eftersom jag jobbade den dagen hade Gun-Britt gjort mat som vi hade med oss.
Vi stannade efter vägen och åt denna goda sallad...



Det började regna, men vad gör det när man har paraply?



Vi hade trevligt sällskap också.
Massor med kor och kalvar...



Och en och annan tjur...



Väl framme och satt oss till rätta tog jag detta kort, vi med grållen i bakgrunden.



Och här är grabbarna, med var sin gitarr...



Det var en riktigt mysig kväll.
Och de gjorde ingen besviken!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Å va mysigt, grålleturnen, den hade jag verkligen velat vara med på...saknar den iår då vi var ute på vår resa genom england...men jag kommer igen nästa år..ni ser ju ut att ha haft det bra utan mig också...kram på dej

Postat av: linda

Mysiga bilder.....

2011-08-10 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback