Tjejkväll på stan...

I Fredags gick jag och Pia till Ankdammen för att äta och dricka lite gott.
Vi hade aldrig gjort något tillsammans, bara vi två.
Och det var väl dags, efter att vi känt varann i över 5 år!!

Här är Restaurang Ankdammen, vid inre hamn i Karlstad.
Ett mycket populärt ställe på sommaren.



Rött vin är gott...



Jag vet att det finns någon som läser min blogg...
... som inte tycker det är så roligt när nån lägger upp en massa bilder på mat.
Haha... nu du!!!

Ryggbiff med cafe de paris smör...



Efterrätt...
Min chokladbakelse...



Pias Creme bruleé...



Det var mumma det!!! Vill jag lova!!!

Satt och mös en bra stund tills det började skymma och bli lite småkyligt.
Då drog vi in till Score och tog oss en drink på uteserveringen. (med värme)

Detta kort blev lite snett.
Men satte den på bordet lite längre bort på självutlösaren...
Haha... vi är ju med iallafall...
Skål!!


Kommentarer
Postat av: linda

Ha ha ja vad gör det att kortet blev snett, ni har ju roligt i alla fall, det kan man ju se.... Kram

2011-08-16 @ 00:06:09
Postat av: kicki

Härlig kväll ni hade...man gör sånt här alldeles för sällan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback