Nostalgikväll...

Förra Lördagen var det nostalgikväll på Torskedslogen.
Danserna är ju numera lerlagda, men förra året och i år hade hembygdsföreningen en dans.

Och detta med Hülphers...



Linda och jag gjorde smörgåsarna, vilket vi brukar.
Sen tog vi en tjejkväll med lite vin...



Inte ofta vi får chansen att umgås bara vi...
Vi hade göööörsköj!!!

Vi drog oss så småningom tillbaka till dansen.
Pratade med folk och fick en och annan dans...

När vi gick hem igen kom Linda på den briljanta idén att vi skulle bada...
Hmmm...
Kl 03 på natten...
Sagt och gjort, så blev det!!!



Mörkt och kallt var det...
Men en erfarenhet rikare!!


Kommentarer
Postat av: linda

Ha ha ha....! usch.

Jag tror snart jag är med mer på din blogg än vad du är.....

Men ja..... Vi hade gör sköööj, som alltid min vän...!

Kraaaam

2010-08-07 @ 18:07:27
Postat av: kicki

Badbrudar i Törsked....kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback