Mamsen å jag bakar...

Jo, som jag skrev i förra inlägget så var jag på besök hos mina föräldrar...
Pappa och jag var ute och gick, men innan det fick vi igång en bulldeg.
Och det var mycket gott med färska bullar till kaffet!!



Ingen som blev sugen va???
Här kommer det några fler...



Efter promenaden och middagen satte vi en deg till.
Men denna gången blev det rågsiktskakor...



Och det smakade underbart gott till te på kvällskvisten...
Tyvärr ingen bild på mamsen denna gången heller!!
Hon håller sig undan...

Tack mina goa föräldrar för en trevlig dag!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Å vilka smaskiga bröd....gott med nybakat och hembakat...kanske kan vi baka ilag någon gång...kramen

Postat av: kicki

Jo visst skall vi shoppa du och jag....har massor kvar som jag vill ha, fick inte tag på några skor tex....skall ha en skjorta till...

Fina bröd ni bakat mamma och du, kan riktigt känna lukten hit...

kram på dej...

2009-03-19 @ 20:47:38
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad mysigt med bak. Känner vad gött det luktar i köket...

2009-03-21 @ 13:35:15
URL: http://stugliv.blogspot.com
Postat av: nalle

tack jätte goda , ska baka någon gång och bjuda tillbaks OM dem blir goda som dina hahhahhaahhahhahhahhahahahhhahhahahahh

2009-03-22 @ 13:36:58
Postat av: kicki

Nästa vecka kan jag inte heller för då sticker jag till tyskland...melodikrysset alltså....

kramen

2009-03-22 @ 19:13:48
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback