Lite av varje i dagarna fyra...

Nu under Torsdag till Söndag har jag varit ledig i hela fyra dagar...
Och lite har man gjort!!

Under Torsdagen var jag och Kicki på stan en stund.
Efter det åt vi en god middag på Vedugnen i Karlstad.
Och sen bar det iväg till ishallen...

Färjestad mötte Luleå.



Här har FBK nyss gjort mål, och de vann sen med 3-2.



Fredagen passade jag på att handla lite.
På kvällen skulle vi ut och äta och spela bowling på Score med jobbet.

Här sitter mina jobbarkompisar samlade, i väntan på maten.



Här är min mat, Toast med fläskfilé och pommes. Riktigt gott...
Med en god päroncider till.



Bowlingen har jag tyvärr inga bilder på.
Men kul hade vi!!!

Efter bowlingen åkte Gun-Britt och Märta hem för att de skulle upp och jobba dagen efter.
Men vi andra stannade kvar och gick på Harrys...

Lottis och Anette...



Jag och Catharina...



Lördagen var mycket lugn, blev inte så många knop.
Kicki och jag löste melodikrysset kl 10 som vanligt varje Lördag när jag är ledig.
Jag var INTE bakis, för er som trodde det...
Men det var en skön vilodag iallafall.

Under dessa fyra dagar har vi också varit hundvakter.
Tuffe kom och höll igång...



Skönt att ha han här...
Har nyss lämnat hem honom.
Så nu finns det bara lite grus och hår kvar... =)

Imorgon är det Måndag igen, och en ny arbetsvecka...

Ha det så bra där ute, och akta er fär halkan!!

Kramis!!!

Kommentarer
Postat av: nalle

Barn mat va synd att färjstad van

2009-02-01 @ 21:05:55
Postat av: kicki

Tack för att jag fick tillbringa torsdagskvällen med dej...kram på dej

Postat av: Eva-Lena

Bowling och god mat är aldrig fel. HEJA FÄRJESTAD!!!! Kram

2009-02-03 @ 19:08:11
Postat av: Malin Ö

Snygg skjorta du hade på dig när ni var ute! : )

(kommer du ihåg att jag handlade en likadan efter att ha sett dig i din?)

2009-02-03 @ 19:20:50
Postat av: jonatan

om du hade tagit den färsta bilden på hockeyn lite mer åt höger och liter högre upp hade jag och min kusin vart med

2009-02-05 @ 10:46:07
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 10:49:13
Postat av: Jan Theres Jonatan Jakob Albin Ludde Mirren

Grattis på födelsedagen !

2009-02-08 @ 11:50:18
Postat av: Eva-Lena

Grattis på födelsedagen!!!!!! ses nästa helg kram

2009-02-08 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback