Ruds-spåret...

Vilket väder det har varit nu ett tag!!!
Riktigt vinterväder...
Solen har visat sig från sin bästa sida.
Och snö... Mmm...

Idag tog jag mig en tur i skogen där vi bor.
Där finns ett el-ljusspår man kan ta om man vill.
Vilket jag försöker göra när jag är ledig.





Finns några bänkar efter vägen man kan vila på, och kanske sola sig lite...



Man kan gå en mil om man vill...
Gjorde jag dock inte idag men det har hänt några gånger.
Det är en fin tur, men då vill jag helst ha sällskap...



Kul när snön ligger kvar så folk har gjort ett skidspår att åka på.
Mötte faktiskt ett par stycken som åkte.
Men jag nöjer mig med att promenera jag...



Det är så fint så man nästan inte vill gå in...
Men kinderna och näsan talar om för mig att det är dags så småningom. =)

Imorgon ska det visst bli molnigt igen, så jag är glad att jag har passat på att vara ute under helgen!!
Imorgon är det också Måndag igen, och det är dags att jobba...

Så snart blir det väl sängen...

Ha det så bra och ta det lugnt i trafiken!!!

Kraaaam på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Snart är det dags att du fotar en karta där du markerat vilka vägar det är du brukar gå - man blir ju nyfiken eftersom man ser så många fina bilder från promenaderna!

2009-02-16 @ 09:43:20
Postat av: mona

Många tack för gratulationerna på Maris sida. Jag får ickså gratulera i efterskott! Du har också fyllt år. Fin blogg du har!

2009-02-19 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback