Helgen som var...

Jag är ju inte så snabb med uppdateringarna som ni kanske märker...
Men de kommer så småningom!!!

Förra helgen var det dags att dra till mina föräldrar och börja måla huset...
Vi åkte tidigt för att hinna med så mycket som möjligt.

Först var det skrapning som skulle göras...
Sen var det "bara" att börja måla!!!

Jag i målartagen...



Nadde på stegen...
Han är en god vän som var snäll och ville hjälpa till.
Klart han fick det...



Pia var snäll nog att gå längst upp på stegen och ta det högsta...
Förlåt att jag publicerar detta... men jag vill bara visa vad DUKTIG du är!!!



Åsså brorsan...
Målar på!!! Eller vad han nu gör...



Vi stannade där hela helgen och vi fick en del gjort!!
Och kul hade vi!!!
Jag hoppas att mor och far är nöjda med oss...
Men det finns MYCKET kvar att göra!!!!

Ha det!!!

Puss och kramis!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

vad ni har varit duktiga.

2008-06-19 @ 14:19:47
Postat av: kicki

Oj va flitiga ni var/är...fint blir det och jag träffade mor och far på konsum och de är så nöjda över er hjälp...

kramen på dej...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback