Renovering...

Hejsan!!

Regn, regn och åter regn... Grått, grått... pust..
Finns det nåt tråkigare???

Mitt i allt detta tråkiga, finns nåt annat som också är tråååkigt...
Rotrenoveringen...

Vi bor ju i ett hus på 8 våningar.
Bygg-grabbarna har börjat på våning ett och två...
Nästa vecka är det treans tur... Och sen är det fyran... DÄR bor vi!!!!

Så från den 28:e Januari kommer vi inte ha något badrum.
Vi har en barack som väntar på oss nere på gården där vi kan göra våra behov...
Jag kommer att flytta till mor och far ett par dagar, till och från, medan dom håller på.
Men kommer att vara hemma mestadels, tror jag.
Vart min sambo har tänkt att ta vägen, har han inte bestämt än.

Men vi ska inte klaga, det kommer bli ett fint nytt badrum när det väl är klart.
Nytt kakel, (blått, som vi valt...) wc, dusch, och tvättställ...
Snyggt kommer det bli när det är klart, men det känns allt för lååångt borta!!!

Ska försöka dokumentera allt eftersom med bilder sen.
(Men måste köpa en ny kamera... Den har gått sönder!!)

Ha det så bra!!!

Puss och kram!!!







Kommentarer
Postat av: eva-lena

får ett fint badrum sen, kul kram

2008-01-16 @ 17:06:03
Postat av: kicki

Ja och du vet att vi har ett rum ledigt här, oavsett att Peter är hemma eller inte så är du välkommen, han sitter bara och jobbar ändå...
Kramen på dej gumman, kicki

Postat av: Malin Ö

Men oj så härligt när det är klart!

Om det dröjer med kamera-inköp kan du låna vår gamla digitalkamera ett tag.
Mamma kommer hit slutet av Januari och kan ta med den tillbaka då i sådana fall.
Vi använder den inte alls så du kan ha den hur länge du vill.
Kram!

2008-01-16 @ 20:24:44
Postat av: Jan Olsson

"blått som vi valt" Jag vet nog vem som valt kakelfärgen. Tobba, när ska du bli som jag och våga säga emot? Jan.

2008-01-17 @ 13:18:13
Postat av: ElsMarie

Jag som trodde att Tobban skulle flytta hem till mamma!
Svärmor

2008-01-19 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback