Vår i luften...


Hej!!!

Äääääntligen är det vår!!!!!
Solen skiner, fåglarna kvittrar, vitsippor, blåsippor, tussilago...

image353

image354

Fångade dock inte allt på bild, men det finns kvar i själen...

Tog en promenad igår.
Åh, vad skönt när solen värmer på!!!
Satte mig på en bänk och bara njöööt...
Härligt!!!

Det är rätt skönt med en tre-ledighet under helgen också.
Som jag har nu... image338
Mmmmm...

Hoppas ni får en trevlig helg!!!
Ha det så bra och var rädda om er!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Jag vill oxå kunna ta en promenad! Men jag kan inte - allt gör ont, jag är rörlig som en sengångare och orken finns helt enkelt inte. Men men - snart är bebisen här och jag hoppas att det iallafall inte gör ont längre då!

2008-04-18 @ 20:18:08
Postat av: kicki

Ja visst är det underbart ute...det luktar skit överallt här på landet men va gör det...tack för igår förresten, mysigt hade vi det..
kramen på dej min vän...

Postat av: ElsMarie

Hos oss växer ogräset också,så allt är inte bara vackert.

2008-04-20 @ 19:09:51
Postat av: Bosse

Ja härligt när det börjar bli grönt och varmt. Mmmmmm

2008-04-26 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback