Sol och bad...

Hej pa er!!

Sitter och väntar pa att fa komma in och äta middag.
Hotellet serverar buffè och det är otroligt gott...
Idag har det varit soligt och fint...
Badat och solat mest hela dagen.
Nyss var vi in till centrum och delade pa en liter Sangria...
Det var gott vill jag lova. Tack Lina!!
Sa nu sitter vi här pa varsin dator och skriver...
Ser ut att bli lite molnigt ikväll, men vad gör det??
Ska ga in till centrum ikväll igen med tva damer fran bussen.
Blir väl sangria igen skulle jag tro!!! ;)
Hoppas ni har det bra där hemma...
Saknar er lite...

Höres!!! Krrraaaam!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Ja ha....så ni är på fylleresa... ;)

2007-09-03 @ 19:44:41
Postat av: Jan Olsson

Det är synd att ni har molnigt och måste sitta inne och längta hem.Här är 30+ strålande sol och alla prickar i behåll. ;) Jan.

2007-09-04 @ 12:56:03
Postat av: Jan Olsson

Förlåt det blev visst fel.Jag är 30+ regnet strålar och solen ja just det vart har den tagit vägen tro? Men prickarna dom är iallafall där di ska va. Ha dä ! ds

2007-09-04 @ 13:03:12
Postat av: Eva-Lena

Ja hoppas att ni har det bra, är inte alls avundsjuk!!! Jo det är klart att man är. Ät och må så gott nu när ni slipper gubbarna, Ta EN drink åt mig oxå är ni snälla. Kram till er båda. Eva-Lena

2007-09-04 @ 16:51:13
Postat av: Ulrika

Klart jag ska ta en drink at dig gumman!!!
Sa gärna!!!! Hi, hi...
Bror??? Vad da för prickar???
Hmm...
Kram pa er alla!!!

2007-09-04 @ 18:16:33
Postat av: Eva-Lena

Ja det vore bra men kom nu ihåg jag skrev bara EN drink, men det vore gott med flera, Hi Hi. Du kan ju ta resten i kväll, Mums gott. Här hemma var det bara 6 grader varmt när jag skulle gå med Hanna till dagmamma i morse burr hoppas ni har det bra. Kram Eva-Lena

2007-09-05 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback