Bläää...

Halloj!!!!

Hoppas er helg har varit bra, själv har jag jobbat!!!

Vet ni att det är mindre än en månad kvar till jul???
Hjälp!!!! Vad tiden går fort!!
Dags att inhandla lite julklappar....
Men vad??? Dags att komma med förslag...

Idag gick jag ner till stan, köpte på mig lite papper och kuvert, som jag ska göra julkort av...
Dags att sätta igång!!!
Har ju några att göra... Brukar bli ett 20-tal...
Resultatet får ni se en annan dag!!!

Och ikväll skulle jag göra middag...
Gjorde baconröra med spaghetti. Gott tänkte jag...
Hmm... När jag hade gjort det såg jag nåt svart som låg i röran...
Gissa vad det var????
En FLUGA som hade konserverats med de krossade tomaterna!!!! BLÄÄÄ!!!!
Det var bara att börja om från början, tur att man hade till en omgång till.

Om en stund ska jag ta en promenad i "friska luften".
Blåser lite kallt, men då är det skönare att krypa ner i soffan efteråt med filten på!!

Ha det så bra tills vi hörs igen!!!
Kramisar från mig!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag stannar allt inne jag för jag fryser som bara dänn, har ont i halsen och huvudet...säkert blir jag sjuk...men det vill jag inte...jag vill bara ha köket klart...
kramen på dej från kicki

Postat av: eva-lena

Flugor i maten nej fy, inte kul alls. kram

2007-11-26 @ 17:28:55
Postat av: Malin Ö

Blä för flugor!

2007-11-26 @ 19:30:24
Postat av: tussegumman

Nej usch! Jag hade också börjat om med maten! Här är kallt fast utan snö! Dags att byta till vinterdäcken för nu börjar det bli verkligt halt på vägarna! Känner att nu måste jag börja för att hinna utan att stressa till jul! Ha det gott/Kramar Tussegumman

2007-11-27 @ 17:41:50
URL: http://tussegumman.blogspot.com
Postat av: ElsMarie

Det är tur att man nästan är vegetarian så att man slipper äta flugor.

2007-11-27 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback