Barnvakt...

Hejsan hoppsan!!!

Igår var jag barnvakt åt lilla "Mickis" hela eftermiddagen.
Fick pyssla om henne och mysa lite, alldeles själv!!!
Jag var riktigt nöjd, och det var hon också, för hon är ju sååå snäll...
Tobba kom hem efter ett tag och fick också gosa lite!!!

Mys i soffan....

image97

Visst är man fin i sin nya tröja???

image98

Nu är vi hundvakter också, till "lilla" Tuffe.
Visst är han också fin???? Kolla bara...

image99

Ha det så bra, och sköt om er!!!!
Vi hörs snart!!!

Kramisar i massor!!!

Kommentarer
Postat av: Hans o Pia

ja vilka fina bilder på Mikaela och tuffe!Du verkar ju också ha det ganska mysigt!

2007-07-05 @ 14:09:27
Postat av: Linda O

Ja, det är jätte mysiga bilder på er allihop!
Kram Linda

2007-07-05 @ 16:24:45
Postat av: ElsMarie

Tack för att jag också fick vara med i går:

2007-07-05 @ 21:58:05
Postat av: Ulrika

Förlåt svärmor... Glömde skriva att du också var här och gosade lite!!
Och jag nämnde väl inte hur gammal du är? Sa bara vilken gammal son du har!!! :)

Postat av: Malin Ö

Väldans vad mysigt ni har haft det då!

2007-07-07 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback