Lille Ludde...

167560-16 Jakob och Ludde

Hallo!!!

Idag har barna varit och hälsat på mig nästan hela dagen.
Jag, Theres, Tobban, Albin, Jakob och lille Ludde (Rune) var och åkte pulka och bob en stund på em.
Medan Jan och Jonatan var på Rally. De anslöt senare med Hans och Pia och vi åt mat, och jag fick presenter...

Lille Ludde heter egentligen Rune, men han fick byta namn...
Han är en dvärgtax. Inte stor, men mycket fin!!! Eller vad säger ni???

Hoppas ni alla har haft en bra helg.
Det har jag, mycket att göra, men kul!!!
Imorgon bär det av till jobbet igen....

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jan Olsson

Tack för idag. Hoppas att det inte blivit blött på fina mattan.Theres tyckte du såg väldigt sugen ut på en egen jycke.Tills att Tobba lättar på feta plånboken får du förstås låna Ludde.Ha dä.

2007-02-11 @ 23:46:38
Postat av: Kicki

Klart att du/ni skall köpa er en liten hund, eller stor, vilket som, Ville vill också ha en lekkompis..
kram kicki

2007-02-12 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback