Färdigjobbat...

Hej svejs!!!

Nu har ännu en helg gått.
Och jag har jobbat klart för denna gång!!!
Ledig imöra, men sen är det jobb igen på Tisdag.
Nu ni, är det MIN tur att ha SOVMORGON!!! :)

Tack Jakob och Albin för ett trevligt födelsedagskalas!!!
Hälsa mamma att smörgåstårtan var god....

Sen har det ju varit melodifestival också...
Helt klart, rätt låtar gick vidare!!!

Imorgon ska Sara komma till mig.
Vi ska fika lite och pyssla har vi tänkt!!!
Blir nog kul!!!

Hoppas Er helg har varit bra!!

En stor kram från mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Jan Olsson

Tack för besöket. Tofflorna har redan använts ganska flitigt och är omtyckta av både Jakob och Ludde. Kanske det är bäst att de stannar på skolan så håller dom några år längre. Ringer dig i morgon strax efter 6 och hör hur det går med sovmorgonen, vore synd om någon störde. Ha dä Jan.

2007-02-18 @ 20:57:49
Postat av: Anna

Hello! Nu du Ulrika kommer här en kommentar. Helgen har varit bra. Även jag har jobbat. Har en dag kvar. Sen har JAG SOVMORGON!

Ulf har varit på Rally Norway i Fredags. Nu har han haft Julafton i 2 helger.Hi!hi!

Ha det bra! Puss o kjam o nyp i stjärten!!
Kram Anna

2007-02-18 @ 22:17:51
Postat av: Ulrika

Vad kul att du skriver nåt i min blogg, Anna!!!
Välkommen fler gånger!!!
Brorsan... Det där med att väcka folk när de har sovmorgon är taskigt... Inträffar det, så kan du ge dig på att det blir hämnd!!! Och du?? Man väcker inte den TorBjörn som sover... Det kan gå illa.
Bra att tofflorna blev till belåtenhet.
Pussa och gosa med lilla RUNE från mig!!!
(Fast han är så ful...)
Kram, kram!!!

2007-02-18 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback