Skridskor...

För ett tag sen blev jag så otroligt sugen på att åka skridskor.
Men... Inga skridskor hade jag!!
Kollade blocket och lite varstans, men utan resultat.
Då gjorde jag en efterlysning på Facebook.
Och där fanns det närmre än jag trodde.
En av mina kompisar hade ett par...
De satt hur bra som helst och var jättefina!!

Ikväll var premiäråket...
Jag har ju inte stått på ett par skridskor på säkert 20 år!!
Så man var ju lite orolig att man halvt skulle slå ihjäl sig...

Bästa N hängde på... Han hade inte heller åkt på ett tag!!

Här är det dags...



Skridskorna på!!! Åååhej...



Det var lite vingligt till att börja med.
Men efter en liten stund fick man in snitsen... Nja, någorlunda iallafall!!





Så här kan man se ut om man har ont i fötterna!!!



Tur att man åkte när det var mörkt så ingen såg hur det såg ut!!
Men övning ger färdighet!! Och KUL var det!!
Och det var absolut inte sista gången...



Kommentarer
Postat av: katy

ohhhhhhhh. veryyyy niceeee.... Bahrammmmm. hahahaa.. my dearrrrr you made me happy... thankssss

i wish thay you will be happy for everrrr

2011-01-25 @ 09:15:17
Postat av: jonatan

du och nadde får komma och åka med mig och jakob på tidafors någon dag

2011-01-25 @ 10:04:34
Postat av: Malin Ö

Det är ju så himla kul!!

2011-01-26 @ 20:21:51
Postat av: Nalle

Sista gången aldrig mer ,hhhhhhhhh

2011-01-27 @ 19:55:07
Postat av: kicki

Kunde du gå på fötterna dagen efter...fy för vintern...nej nu vill vi ha barmark...kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback