Fisketur...

För några dagar sen åkte jag till min mor och far...
Stannade över natten, och när jag drog upp rullgardinen från mitt fönster såg jag detta!!



Med en sån härlig start, mår man bra hela dagen!!!

Mor skulle iväg på Boulespel så jag och far drog ut på isen för lite pimpelfiske.
Vi tog Harald och Christa med oss som bor närmsta grannar!



Harald borrar hål i isen...





Från vänster: Harald, far och Christa.



...och jag...



Ett underbart väder!!!



Just det ja... ni undrar säkert om fångsten...
Blev det nån fisk??
Joda, Harald var den enda som fick nåt på kroken...
Denna fina lilla Abborre!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ni verkar ha haft en mycket trevlig dag på sjön!!

2011-01-28 @ 23:17:16
Postat av: ElsMarie

Vacker firre!

2011-02-02 @ 15:15:16
Postat av: Babs

Ut och fotografera nu!!! Du som tar så vackra bilder :)

2011-02-11 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback