Tvällen...

Jag ville bjuda mina föräldrar på restaurang, men ville ha något annorlunda.
Då fick det bli en tur till Tvällen...
Tvällen är en annorlunda restaurang som ligger vid Gunnarskog.

De har bla vildsvin på sin meny...



Stora är dom...



Så här ser värdshuset ut...



De har också på sin meny: Björnfärsbiff, älgstek, hjort, aborre, gös, regnbåge, orre och tjäder...
Dvs vad skogen och sjön har att erbjuda.

Här står kocken och flamberar "hemligheten"...



.... mmmm... med flera goda tillbehör!!



Far och mor lät sig väl smaka!!



Många fina detaljer i inredningen.

En fin älglampa...



Sågade trätavlor i form av djur, samt väldigt många horn!!



Det var en mycket trevlig dag...
Och det var väldigt uppskattat!!



Kommentarer
Postat av: kicki

Hit skall jag ta med Peter på mat...ser himla gott och mysigt ut...kram

Postat av: Jan gillar mat.

mums

2010-10-02 @ 00:23:36
Postat av: Anonym

ja och jag som bor ganska nära har aldrig varit där men jag ser att jag missat nått...Får försöka ta en tur dit...ser himla gott ut....!Kram

2010-10-09 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback