Mårbacka...

För nån helg sen var jag och Gun-Britt på Mårbacka julmarknad.





Något tidigt tycker jag, men vill man dit då får man ta det när det är.
Oj vad saker och matvaror det finns på detta ställe!

Här kommer lite bilder...











Alla bodar...
Det var så trångt inne i bodarna så det var omöjligt att ta kort där inne.



Gun-Britt med alla våra kassar...



För att bara rabbla upp "lite" vad som fanns...
Korvar, ostar, glögg, marmelader, sylt, sillar, laxar, bröd, kransar, tomtar, troll, smycken,
trasmattor, prydnadssaker, stearinljus, halmbockar, porslin, osv....

... och några små getter som barnen hade att titta på!!



En mycket trevlig dag var det!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Skall försöka att ta mej upp på marknaden jag också, det här liksom till varje år, men då får vi hoppas att det inte regnar som det gjorde förra året vi var där, vi gick på ljulmarknad bland tomtar och granar i geggamojja...nej det får iaf va fruset och frostigt...eftersom jag inte tycker om snööööööö.....kram

Postat av: linda

Det var nog 8 år sedan jag var där och det verkar som det blivit en aaaning större!!! kanske får försöka ta mig dit nästa år!! kram kram

2010-11-16 @ 19:18:49
Postat av: ElsMarie

Plankade ni in?

2010-11-19 @ 16:38:35
Postat av: Ulrika

Såklart vi inte gjorde!!!

Vi är väl inga Smålänningar heller... =)

2010-11-21 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback