Lite efter...

Jag känner att jag ligger lite efter med uppdateringen!!
Nu får det bli lite i fel ordning eftersom det jag kommer skriva om nu var långt innan det förra inlägget.
Men ni får ta det som det är!!

Vanligtvis brukar jag inte gilla detta med Helloween.
Men vad gör man inte för syskonbarnen...?

Här kommer lite bilder från Helloweenmiddagen.

Värdparet, Brorsan och Pia, eller var det Dracula och Häxan?



Mickis var en mycket söt liten "spindelhäxa"...




Jag och Alexandra eller vilka vi nu var...



Spöket Jakob...



... och monstret Albin.



Min andre bror, "skrietspöket" var också med!!



Detta var de som fastnade på bild.
Tack för en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Tur man inte mötte dessa otäckingar där ute i mörkret....hujjjjj

Postat av: linda

vilka otäckingar!! fast den lilla söta spindelhäxan skulle jag gärna velat ge en kram.....vilken sötnos!!! Kram kram

2010-11-16 @ 19:25:02
Postat av: Eva-Lena

Hahahaha BUUUU

2010-11-16 @ 19:38:11
Postat av: Ulrika

Booooo... Var just precis vad Mickis gick runt och sa hela tiden!! Tror nog att du hade fått några tillbaka också Linda!! =)

2010-11-16 @ 19:55:36
Postat av: Anonym

vem skulle inte skrämmas av dessa!!Trevligt var det Också!

2010-11-16 @ 23:01:52
Postat av: Lina

Måste bara säga att det klädde dig att ha det där svarta runt ögonen ;) Mohahaha!

2010-11-17 @ 21:03:27
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback