Ännu mera trattisar...

För två helger sen var jag till min mor och far på besök.
Pappa sa att det fortfarande fanns trattisar kvar i skogen.
Vi tog en skogspromenad...
Kan man gå förbi dom?? Näpp!!



Pappa plockar för fullt...



Vi var ute i en dryg timme och bara på 20 minuter på ett ställe fick vi ihop detta!



De var frusna när vi plockade dom för det hade varit frost under natten.
Men de var hur fina som helst när de tinade!!

När jag åkte från mor och far träffade jag dessa efter vägen...
Hur fina som helst och ville gärna ställa upp på ett foto.



Kommentarer
Postat av: linda

Så det blev så ja....Vilka fina rådjur!!! Kram kram

2010-11-16 @ 19:20:23
Postat av: Nalle

ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ,va fin

2010-11-28 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback