Åland...

Under Torsdag till Fredag var vi, 4 tjejer till Åland!
Som vanligt hade vi det mycket trevligt!!
Dans till Blender, uppträdande av Jan Johanssen, disco och lugna stunder vid pianobaren...
...och mycket skratt förstås!!!

På Birkabussen!
Jag och Kicki...



Kristina och Gun-Britt...



Öl och Cider på Gustaf af Klint...



När vi gick på Birka Paradise gick vi till våra hytter med packningen sen blev det lite mat...
Vad sägs om fisk och skaldjurspasta med sås och aioli??
Det var gott kan jag meddela...



Här sitter vi på våra vanliga platser på det kortet vi alltid tar innan dansen.
Från v: Kristina, Gun-Britt, Kicki och jag.



... och efter dansen innan läggdags, runt tre-tiden, spexade vi till det lite...



Vi somnade gott efter en jättekul dag!!
Klockan ringde vid 08 och det var dags att göra sig iordning för att äta frukost...

Vi hade det suuuuper, som alltid!!
Tack för ännu en trevlig resa mina goa!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Tack det samma min goa, vi är bra team....många goa skratt har vi alltid tillsammans....kramelikram

Postat av: Kristina

Tack för en kul resa. Mycket fniss, dans och musik blev det/kramar

2010-11-15 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback