Varberg...

Under helgen som var, åkte jag och Linda till Varberg på SPA!!

Vi bodde på Hotell Fregatten...



Tänk vad skönt det är att få skämma bort sig lite...
Hotstone massage är att rekomendera om nån inte har provat på det.
Underbart skönt!!
Sen var vi på "bodyscrub de luxe", som innebär kroppspeeling och ansiktskur.

Lite senare på kvällarna gick vi upp på relaxavdelningen och badade bubbelpool...
Inte dumt det heller!!


Här sitter vi nybadade i var sin badrock och skålar med Jäger...



Under Lördag förmiddag/lunch var vi en tur till Gekås i Ullared...
Jag har ju lovat mig själv sen länge att jag aldrig skulle sätta min fot där.
Men, men... Det var inte så farligt som jag trodde!! =)




Bockstensmannen bodde på vår hotellvåning...
Lite läskig faktiskt, särskilt på kvällen!!



Innan vi åkte hem på Söndagen tog vi en promenad runt fästnigen...





Fågelbad...



Det var en supermysig helg...
Och jag gör gärna om det!!!

Kram på Er alla!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Åh,va lyxigt det såg ut att vara på Spa och bli ompysslad.

2010-02-16 @ 20:53:17
Postat av: Eva-Lena

Hur mysigt som helst ju,kram

2010-02-16 @ 20:53:41
Postat av: Anonym

Ja det var hur mysigt som helst och jag gör oxå gärna om det...det måste vi. Tack för en underbart trevlig och rolig helg! Kram

2010-02-17 @ 20:22:35
Postat av: Mari

Åh så skönt ni haft det, det förtjänar du.

Längtar lite när jag ser bilderna, känns ju som mitt andra hem ju och bockstensmannen tillsammans med monarkcyklar är ganska häftigt.

Kram

Mari

2010-02-19 @ 21:12:51
Postat av: Sara

Det kallas LYX!!



Åh nästa gång får du dra med mamma och mej till Ullared (eller snarare mamma) ;p Ja åker självmant;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback