Kantareller...

I Torsdags åkte jag och min kompis upp till mina föräldrar på svamp-plockning igen!
Vi var ute i tre och en halv timme och fick ihop ca 25 kg kantareller!!!
Vi bar och bar...
Det är ju verkligen gult ÖVERALLT!!!!



Pappa plockar...



Nadde konkade och bar...



Här står två stolta plockare!!!  Haha...



Och resultatet på köksbordet...
Hälften rensat!!



Det fanns en del att ta hand om, om man säger så...
Men nu ligger allt i frysen!!
Gött dä!!

Nu ska jag bege mig ut i solen en stund.
Innan den försvinner!!!
Har faktiskt varit en riktigt skön dag idag...

Ha det gott!!!

Kramis!!

Kommentarer
Postat av: Nalle

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va fin så fanns inte i paris hhhhhhhaahhahah

2009-09-02 @ 18:08:07
Postat av: Kristina

Hoppsan! Vad mycket!!!!! Var ute själv idag, blev en kasse. Vist är det underbart, som jackpot hela promenaden!!

Postat av: Malin Ö

Dags att sälja?

2009-09-06 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback