Höstpromenad...


I Fredags tog jag en långpromenad i solen.
Man vet ju inte när det blir såna fina dagar igen, så det gäller att passa på...

Jag var ute i ca två timmar och jag började min bana mot Färjestad, sen följde jag klarälven ner mot stan...



Domkyrkan bland höst-träden...



CCC är i på väg upp igen...



Träden var färgglada...





Det var en mycket skön promenad...
Stannade till och satt på en bänk en stund i solen. Mmmm...

Ja, nu finns ingen återvändo, det blir mörkare för var dag som går.
Kallare blir det... Brrr...
Har skrapat rutor ett antal gånger redan!!

Så man får verkligen ta vara på de fina dagarna!

Ska passa på att tacka Anna för hjälpen med bloggen.
Jag är supernöjd!!

Ha det gott!!!

Kram från mig!!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Din "nya" blogg var superfin!!!

2009-10-11 @ 19:59:05
Postat av: kicki

Vilken härlig promenad du gjort, fina kort som vanligt...kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback