Mariebergsskogen...


Idag har jag haft en dag med min kompis Linda.
Började dagen med att hon hämtade mig vid nio.
Sen åkte vi till sjukhuset för hörselkontroll med hennes yngste son.
Fikade där och sen drog vi till Mariebersskogen!!!



Där tittade vi på djuren...











Många djur fanns det att titta på och alla var de fina...
Men kolla här så ska ni se nåt så gudomligt sött!!!! Minigriskultingar!!!



Och för att förstå hur små de är, så kolla här i jämförelse...



Sen blev det en stund i lekparken innan vi åkte till Bervik.



Tack för en trevlig dag gumman!!!
Hoppas vi ses snart igen...

Och till er andra, hoppas att ni har det bra!!
Jag har varit ledig nu i två dagar, och imöra är det dags för jobb igen.
Kiropraktorn har friskförklarat mig så ryggen är ok. Bara lite snuva kvar!!!
Var rädda om er...

Puss och kraaam!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Då skulle du ha sett hut gulliga kultingarna var för några veckor sen när de var hälften så stora!

2009-05-27 @ 11:22:35
Postat av: Ulrika

Jaja, aldrig får man visa nåt ingen annan sett... Hmm!! Men jag tycker dom var fina nu jag!!

Postat av: ElsMarie

Jag ska till Mariebergsskogen med ALLA elever på onsdag. Det är jobbigt.Man ser inte så mycket. Räknar barn hela tiden såatt alla är med. Bra att du visade mig hur detser ut där. Svärmor

2009-05-27 @ 16:50:10
Postat av: nalle

dem är inte fina alls

2009-05-27 @ 20:21:45
Postat av: linda

Tack själv.Det var en jätte trevlig dag. Jag tycker inte om att se mig själv men det var fina bilder på djuren och mina barn du tagit men mini grisarna tog priset helt otroligt söta. Ja hoppas vi ses snart. Kram, kram

2009-05-29 @ 22:52:43
Postat av: Jan

Kul.Ska nog inte visa barna det här för då blir det en tur till!

2009-06-01 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback