Ooont...

När Onsdagen på jobbet var slut såg jag fram emot en långledighet på hela FYRA dagar!!
Hääärligt, tänkte jag... Vad ska man hitta på då, under dessa dagar???

Vad hände på Torsdagsmorgonen tror ni??
Det knäckte till i ryggen och jag fick ryggskott!!!
Jaha... det var det...
Nu är det bara vila och promenader som gäller!!!
Men det är väl inte så illa det heller...
Har bokat tid hos kiropraktorn på Måndag så får vi se vad han kan göra åt det.

Om en halvtimme är det dags för melodikryss med Kicki.
Så det är väl bäst att man vilar ryggen lite till innan man ska sitta här en hel timme...
Skulle behöva en dusch också!!

Ha en bra helg och njut av solen!!

Kraaaam från mig!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hoppas det snart går över. Krya på dig. kram

2009-05-16 @ 14:24:29
Postat av: Mari

Nej, Nej, Nej....Aj, Aj, Aj vad ont och vad störande det är, kommer alltid när man minst vill ( iochförsig vill man det väl aldrig) och då det passar sämst.

Lycka till hos benknäckaren och krya på dig!

Kram

mari

2009-05-16 @ 18:09:58
Postat av: ElsMarie

HOPPAS ATT DU BLEV HJÄLPT I DAG.

2009-05-18 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback