Hundvakt...

Hallojsan!!!

Fredagen den 13:e...
Har nåt hemskt hänt er idag???
Inget här än så länge!!! Tror inte på det där...
Händer det så händer det, vilken dag det än må vara!

Jag ska meddela också att jag mår mycket bättre nu.
Skönt att det hela är över på några timmar...
Men jag har stannat inne i de 48 timmar som man ska.
Så nu kan det inte komma från mig iallafall om någon blir sjuk!!

Idag har jag varit hundvakt.
Brorsan och Pia jobbade så jag skulle gå ut med honom.
Men det slutade ju med att jag tog med honom hem.
Varför ska han sitta där och jag här alldeles ensamna???



Han har ju varit med på min blogg förut men då var han en liten valp.
Så han har vuxit en del sen sist...
En av de få ställen han har hår, växer det så han knappt ser nåt!! ;)

Vi busade, var ute på promenad, (med täckvästen på) och så myste vi ju en del också...





Här ser jag på "mannen som talar med hundar".
Men Rambo ser inte ut att ta det på så stort allvar...

Imöra bär det av till jobbet igen.
Har ju inte varit där på fyra dagar...

Hoppas ni får en trevlig helg.

Vi hörs!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Å lille nakenfisen Rambo...han är lite söt faktiskt fast han är naken...kör försiktigt imorgonbitti nu..jsg får väl sitta här själv med meliódikrysset jag...kramen

Postat av: Ulrika

Ja, tyvärr får det bli så denna gång...

Vågar väl knappt berätta att det inte blir något kryss nästa vecka heller!

Kramis!!

2009-03-13 @ 20:03:55
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: ElsMarie

Vi kan väl kryssa i bilen.

Svärmor

2009-03-15 @ 17:04:14
Postat av: kicki

Nej men va säger du, inget kryss nästa vecka heller...vill du inte va med mej längre...

Ja, jag har tänkt att vi skulle åka upp några stycke och vara kvar under en natt i Gräs...bara äta gott, dricka och mysa...

kramen på dej

2009-03-15 @ 19:11:02
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Malin Ö

Ja....... i all sin nakenhet är han ändå lite söt!

2009-03-16 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback