Skutberget...

I flera dagar nu har jag varit ut till Skutberget och legat på en klippa och tagit det lugnt.
Bara ligga där i solen, (mellan skurarna) och lyssna på måsar, vågor och barn som badar!!
En del dagar har jag varit där själv, för att bara vara, och tänka.


Igår var jag och EvaLena där...



Här med...



En and som tittade förbi...



Utsikten är inte fel...





Tack för en trevlig eftermiddag gumman.
Hoppas vi kan göra om det snart igen!!

Idag gjorde jag premiärdoppet!!!
Bättre sent än aldrig... =)

Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: Catharina och Anette

Det var allt vita fötter,inte ens lortiga mellan tårna.Vi som jobbar måste ju ha strumpor så vi fixar fotsvett på våra i allafall.

Ha en fortsatt skön semester.

2009-07-18 @ 15:31:44
Postat av: Catharina och Anette

Det var allt vita fötter. Inte ens lort mellan tårna.

Ha en fortsatt skön semester.

2009-07-18 @ 15:33:58
Postat av: Eva-Lena

Tack själv , det var mysigt. KRAM

2009-07-18 @ 17:25:48
Postat av: mona

Ser härligt ut! O så gott med semester!

2009-07-19 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback