Trött...

Nu har en ännu en helg flutit förbi...
Och imorgon är det Måndag igen.

Kan inte direkt känna att jag är utvilad, men ska försöka lägga mig tidigt ikväll.
Har blivit sena kvällar i dagarna två.
Och oroliga nätter... kan inte förstå varför man ska ha såna konstiga drömmar!!
Sen vaknar jag tidigt och orkar inte somna om...
Men lika trött är man ändå!!
Som sagt, jag ska lägga mig tidigt, tangentbordet är inte så tydligt som det brukar vara...

Idag var jag och min kompis Eva-Lena på stan en stund.
Sen gick vi på bio och såg...



Man trodde ju att det skulle finnas en liten gnutta humor.
Men oj vad man bedrog sig...
Det var ingen höjdare kan jag säga.
Men det är ju min åsikt!!

De visade iallafall liten återblick från förra filmen, och vem kommer inte ihåg denna scen???
När Gösta åker igenom biltvätten...



Vi satt iallafall och hade det mysigt, Eva-Lena och jag...
En eftermiddag för oss själva inträffar inte så ofta!!



Och jag ska passa på att berätta lite om oss...
Vi är tremänningar, och väldigt goda vänner.
Känns nästan som om vi är tvillingsjälar på något vis...
Vi säger ofta samma saker samtidigt, kommer ofta i liknande kläder när vi träffas.
Även om vi inte har en aning om vad den andre har...
Ibland kan det vara lite läskigt faktiskt.

Nu sprang klockan iväg och det är dags för att sova.
Är såååå trött...

Hoppas ni har det bra där ute i världen.
Vi hörs!!!

Puss och kraaaam!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja, filmen var ju inte så bra, hade nog förväntat mig mer av den faktiskt. kul att få umgås en em, själva. Ha ha ha ja vi kommer ofta med samma/liknande kläder eller komentarer, fniss lite läskigt ibland, men ändå lite kul. Ha det så bra min vän. Kram Eva-Lena

2009-01-26 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback