Lite av varje...

Ja ni, då var det nytt år igen...
Och det har redan gått en vecka av det!!!

Ja, jag har haft fullt upp, så mitt bloggande har fått vika sig för annat.
Men nu ska jag försöka att skriva lite...

Nyår var bra, jobbade till 16:00, sen hem och duscha och iväg till min bror med familj, för att skåla in det nya året!!
Där stod maten klar och bara att hugga in.
En del har service...  =)
Spelade lite kort och mös tills det var dags att ta sig an tolv-slaget...
Många fyrverkerier small överallt...
Om jag ska vara ärlig är jag inte så förtjust i sånt, särskilt inte när jag vet hur många djur som tar skada av det...
Men det hör väl nyår till??

Nyårsdagen...
Då tog jag och en kompis en rejäl promenad.
Blev nog lite mer än en mil...

Solen lyser fint på trädtopparna...



Nadde ställer upp på foto...



Åsså jag!!!





Gick förbi Färjestads travbana och hälsade på hästarna.
Så fiiina sååå...



Det var promenaden det...

Sen har jag hunnit med att vara på hockey.
FBK mötte Brynäs... Och FBK vann!!! (sorry Micke)

Igår hälsade vi på min brorson.
Samt grattade min svägerska som fyller år idag!!!
GRATTIS Theres!!!

Men tyvärr händer inte bara roliga saker i livet...
Fick beskedet att min farbror inte finns med oss längre.
Men tyvärr är livets gång sådan, varken man vill eller inte...

Hoppas ni har det bra alla där ute i kyliga Sverige.
Trevlig fortsättning!!

Vi hörs och syns snart igen!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: mari

hej!

Härligt med vinterpromenader..man blir så rosigt go om kinderna.

tråkigt med din farbror....men som du skrev, det är livets gång.

kram

mari

Postat av: Eva-Lena

Stor kram till dig. KRAM

2009-01-07 @ 22:07:57
Postat av: Linda O

hallå! åh så tråkigt med farbror Arne men det var nog skönt för honom men det är aldrig roligt när beskedena kommer.

kram kram

2009-01-09 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback