Juldagen...

Var som sagt på jobbet till fyra...

Sen iväg till mor och far igen!
Där var min andre bror med familj...

Dukat bord väntade...

...och bob-åkar-sugna barn!!

Efter maten fick de med sin gamla faster ut på "en" åktur!!



Snöade en hel del...
... och då kan man ju göra änglar!!!

Här är jag, Jonatan och Albin på rad...



... Och sen kan man göra ansiktsavtryck...
Här är jag!!!



Ser lite läskigt ut faktiskt...

Eftersom det var juldagen så hade ju tomten redan varit där dagen innan...
(som ni såg)
Så Jakob fick läsa på paketen!!



Albin trängdes med mig och farfar...



Jonatan...



Tack för en trevlig "julafton"... Igen...

Kram!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Ansiktsavtrycket såg verkligen läskigt ut...fick du inte panik där i snön...måste prova imorgon...

kram på dej

Postat av: Malin Ö

Ansiktsavtrycket var hur coolt som helst!

2009-12-28 @ 20:51:33
Postat av: Ann-Louise

Gud så verkligt ansiktstrycket blev.Frös du inte?

2009-12-30 @ 21:48:14
Postat av: Ulrika

Man får ju lite småpanik när man doppar huvudet i snön... Det är jättekallt plus att man inte kan andas!!

Men jag måste hålla med om att resultatet blev rätt bra... =)

2009-12-30 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback