Firande på stora torget!!

Igår var det dags att fira FBK till guldet...
Så jag tog min första tur för året på cykeln och drog ner till stan!!
Där träffade jag Kicki och vi stod jättebra till när bussen rullade in...



En efter en fick dom gå upp på scenen...





Det var hur mycket folk som helst!!!
Hela torget var fullt...





Sen var det bara att trampa hemmåt igen...
Och vem var där???
Jooo... Mickis, på besök!!!



Hon hade fortfarande fräknarna kvar sen dom hade påskfirande på dagis...
Hon var på ett härligt humör!!
Vi skrattade åt henne hela tiden den busan!!!

Kjamis!!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Jag tycker att Mikaela var finast. De andra figurerna kände jag inte igen.

Svärmor

2009-04-10 @ 17:11:56
Postat av: Jan

Självklart att Mikaela är finast. Att bli bäst i hockey är inte så svårt.

2009-04-10 @ 19:58:21
Postat av: Eva-Lena

Hejja FBK. Mickis är ju för söt.

2009-04-13 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback