Åland...

Ja, igår kom vi hem från ännu en rolig resa!!
Tack mina vänner, det är ALLTID roligt att dra iväg med er!!!

Här är Jag och Kicki i Birkabussen till Stockholm.



Gun-Britt och Kristina...



Och den fina båten... Birka Paradise!!!





Här är lilla fönstret från min och Kickis hytt...



Dannys och Highlights spelade...



Tre goa brudar!!!



Som sagt, vi hade det lika kul som alltid!!!
TACK för att ni är de ni är...
Längtar redan till nästa gång!!!

Nu ska jag bege mig ut i solen och njuta en stund!!!
Kanske plocka lite vitsippor??

Ha det gött alla!!!

KRAM från mig!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ja visst har vi det mysigt tillsammans...alltid lika kul, god mat och mycket dans...kram på dej

Postat av: Kristina

Ja, tack för mys å pys vi har för oss. Alltid lika trevligt att resa med er! Ser fram emot nästa gång jag också! Men innan dess kanske ni kan komma upp o hälsa på i Boda ngn kväll---?

2009-04-27 @ 19:37:47
URL: http://stugliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback