Helgen...

Åsså var helgen över igen...
Man var ledig i tre dagar, men de gick som vanligt på tok för fort!!!
Men så går det när man har roligt...

Under Lördagen var jag och min sambo med mina svärföräldrar till Arvika.
Tobba och Hasse gick på fordonsmuseum medan jag och svärmor gick på stan.
Efter det åt vi mycket god mat på Gate gästgiveri.
Att rekomendera...

Efter hemresan bjöd vi på fika hemma.
Brorsan, Pia och Mickis kom också.
Tyvärr hade jag inte med kameran denna dag så tyvärr inga bilder...

Under Söndagen var jag och två goda vänner på Oxhälja i Filipstad.
Inte det bästa vädret kanske, men kul ändå.



Här köper Nadde korv av självaste Vild-Hasse.



Eva-Lena och jag äter majskolv...
Måste ju spexa lite...



När man kom hem var både skor och strumpor sjöblöta.
Så det åkte både på sockor och tofflor, för att få fötterna varma...
En varm oboy satt fint frammåt kvällskvisten sen.

Hoppas er halg har varit bra.
Ny arbetsvecka har börjat, kämpa på!!!

Ha det så bra och sköt om er!!!

Puss och kraaam!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Tack för trevligt sällskap i filipstad.

2008-09-09 @ 15:42:03
Postat av: Malin Ö

Vad handlade du själv i Filipstad?

2008-09-12 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback