Kantareller...

Igår tog jag mig en tur till mamsen och papsen igen.
Hade gjort upp med pappa att vi skulle ta en tur i skogen...
Det gjorde vi också, men vi fick min farbror Ivar med också!!!

Här är dom på väg till skogs...



Kantareller fanns det många...



Men desto fler trattisar... HUR många som helst!!!!



Här är en rolig och fin bild...
Papsen och fabbo i plockartagen!!!!



Här är skörden...
Det blev en del!!!!



Kul att plocka mycket... men desto tråkigare att rensa.




Men det är skönt när allt är gjort och man kan göra nåt av det.
Och det ska jag göra minsann!!!
Åt nyss en kantarellsmörgås... Mmmmm... vad den var god!!!

Det var en underbar höstdag!!!
Mysigt med en heldag med sina föräldrar.
Och trevligt att träffa sin farbror man ser så sällan...

Ha det så bra mina vänner...
Hörs snart igen!!!

Puss och kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Mmmmmmm kantareller är gott,

2008-09-24 @ 18:56:24
Postat av: kicki

Mysigt med en skogsdag, ja visst finns det kantareller, verkligen massor av olika slag...gott

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback