Efter helgen...

Tiden går fort, och det verkar bara bli inlägg efter helgerna...
Men det blir iallafall!!!

Under helgen så åkte jag hem till mor och far och målade lite igen.
Det är nog sluttampen på måleriet för i år.
Det börjar bli för kallt för att måla nu.
Och jag kan tala om att jag frös...



Hemsk bild, men så är det. Bevis iallafall...

Två av brorsans pojkar hjälpte farfar lite med trädgården...



Albin gillade att köra skottkärra... Syns kanske??



Vet inte om jag börjar bli förkyld...
Känns konstigt i huvudet och fryser till och från.
Men det är väl typiskt när man ska åka med tjejerna till Åland...
Fast vi åker ju inte förrän på Torsdag!!!

Nu är det läggdags...
Arbetsdag imöra igen!!!

Ha det så bra!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Det är härligt att se på när folk arbetar! : )



Kul med Åland - då får jag vinka om jag åker förbi terminalen!

2008-09-16 @ 09:39:31
Postat av: Gunilla på Daffe

Hälsning. ha det gött vi hörs nästa vecka

2008-09-16 @ 14:41:47
Postat av: tussegumman

Vi skulle behöva måla huset men får vänta med det tills våren kommer. Vi håller på med en terass som måste bli färdig tills sommar då mellansonen tar studenten. Ha det gott/Kram Tussegumman

Postat av: kicki

Ja det är ju tur att du och jag skall bo tillsammans för jag är varm ont i halsen och snorig som bara den idag...inget upplagd alls för detta, men nu skall vi iväg alla denna gång...så upp med hakan och bli nu pigg,,,gäller dej också gumman..

kramen så syns vi imorgon bitti...

2008-09-17 @ 18:09:56
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback