Bak...

Idag kände jag för att baka.
Fick helt plötsligt en massa energi över...
Och det är inte ofta!
Men det blev iallafall:

En plåt med kokoskakor...



Och två (av min mors goda recept) björnkakor...



Sen blev det bullbak...
Och här är självaste bagarn...



Och resultatet av det...

TADAAA!!!!



Känns skönt när man gjort ett sånt ryck...
Man är nöjd med sig själv!!

Under helgen väntar en utflykt till Arvika.
Samt oxhälja i Filipstad...

Mer om det tar jag till veckan!!
Ha en trevlig helg, ses snart...

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

ÅÅÅÅå va gott med nybakat, inte dumt alls det. Ska bli kul på söndag i filipstad. Kram

2008-09-06 @ 17:28:35
Postat av: kicki

Mums va gott med hembakat....tänkte att jag skulle baka snart jag också, skall nog passa på när jag är ensam så länge nu...

kramen

Postat av: ElsMarie

Vi har provsmakat! Det var jättegott! Tack!!

ElsMarie och Hasse

2008-09-07 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback