Äntligen...

Då var det helg, och man är ledig.
Skönt att kunna sova lite på morgonen...
Men inte längre än nio, för då ska man lyssna lite på "ring så spelar vi" till frukosten.
Och efter det klockan tio är det alltid dags att lyssna på melodikrysset.
Det blev löst även denna Lördag!!!

Idag skulle vi ÄNTLIGEN få ses jag och min kompis Ulle.
Vi har inte kunnat träffas på länge nu.
Men i eftermiddags träffades vi en stund...

Lekparken är alltid kul att vara i...
Ulle och Viggo i klätterställningen.



Lilla Nova ser på...



Här är dom båda...
Goa va?



Jag fick både slängpussar och vink när vi skildes åt...

Nu ska jag laga lite mat.
Det är ju början till höststorm ute, så vad passar bättre än en...
Trattkantarellsoppa!!!
Mmmm... är riktigt sugen nu, med ostsmörgås till...

Vi hörs!!!

Puss och helgkramisar!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ååååå ja det var längesedan jag såg dom oxå. Borde ta något tjej kväll snart, var ju så längesedan . Ha det så bra, Kram

2008-09-29 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback