Höstrusk...

Vilket väder vi har!!!
Riktigt höstrusk...
Det regnar och blåser så man sitter inne och kurar under en filt under kvällarna.
Har jobbat under helgen så det är skönt att veta att man har ett jobb inomhus.
Stackars alla som måste ut i detta...
Men som sagt, alla årstider har sin tjusning!!

Idag har jag känt mig sliten...
Tror jag har en förkylning på gång.
Har varit så länge nu, men det händer inget.
Man vill ju att det ska endera ge med sig eller bryta ut.
Inget kul att ha det så här...

Nej, nu ska jag sluta klaga.
Det finns så mycket bra här i världen att vara glad åt.
Så dä så!!!

Blev just bjuden på en tjejfest, till en kompis.
Det ska bli skitsköj!!!
Om några veckor blir det av...

Sitter och lär mig den nya datorn.
Tack Tommy för hjälpen med installationen!!
Det går så bra sååå...
Och tänka sig, den är mycket snabbare än vår gamla skorv...
Inte så konstigt kanske...
Lite annorlunda bara att försöka lära sig ett annat sätt att klicka.
Har ingen mus... Men jag börjar få kläm på det!!!
Haha, hur lät det??? Men ni förstår säkert...

Nu är det nog dags att krypa ner under täcket och sova min skönhetssömn...
Den kan jag mycket väl behöva!!!

Ha det så bra!!!

Pussis och kramis!!


Kommentarer
Postat av: Mari

Skön blir skönare....eller?

2008-10-27 @ 15:37:18
Postat av: kicki

Ja visst är det tråkigt att hela tiden känna sig hängig, men snart skall vi iväg igen och då skall vi vara friska...

kramen på dej min vän

Postat av: Malin Ö

Ni får köpa er en extern mus och plugga in så bli det precis som vanligt!

2008-10-27 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback