Svenska typer...

Lördagen började som vanligt med melodikrysset...
Två av mina vänner och jag satt över msn och löste det.
Alla sätt är bra...

På eftermiddagen hade vi min mor och far, mina bröder med respektive, och ett par kompisar på middag.
Det var riktigt kul att alla kunde ses!!

Sen var vi på nåt kul...
"Svenska typer", på scalateatern i Karlstad.
Jisses vad vi skrattade!!!
Tårarna rann och vi hade ont i magen när föreställningen var över...
Jag kan varmt rekomendera detta.
Men skynda er, de håller inte på så länge till...

Det var min Lördag det.
Söndagen var också fylld med aktiviteter... Men med det återkommer jag!!!

Ha det!!! Kram, kram!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ha det bra!!!

2008-10-21 @ 20:51:11
Postat av: kicki

Ja vi lyckades ju klara av även denna lördag fast det satt lånt in, var riktigt svårt ett tag.

Kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback