En vecka har gått...

Ännu en vecka har gått...
Jag hinner inte meeeed!!!!
Snart bara en månad till julafton... Usch!!
Jag vill inte tänka på det...

Nej, jag vill hellre tänka på soool och värme.
Tänker tillbaka på de få dagar som var fina i somras...
Och på Kicki och vår resa till Spanien.



Tänk vad bruna och fina vi var...

Jaja, när det går så fort, snart jul och så...
Så går det väl lika fort till våren kommer...
Får man hoppas!!!!
Men, jag ska förhoppningsvis göra några snöänglar innan dess....

Nu är det Torsdag och jag har ledigt i hela fyra dagar!!!!
Det ska bli skönt...

Imorgon åker vi till Småland för att hälsa på min sambos farmor.
Hon har väntat på oss länge nu...
Så jag hoppas att väglaget är på vår sida!!
Och jag loooovar att köra försiktigt!!!
Men det gäller ju er också förstås...

Ha det så bra nu och sköt om er!!!

Kramisar i massor!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hoppas din helg varit fin och bra, det har iallafall min varit. kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback