Vårpromenad...

Hej svejs!!!

Hur är det med er nu när det börjar nalkas helg??
Jag har varit hemma nu i två dagar och bara tagit hand om mig själv...
Inte dumt alls!!!
Imorgon väntar jobb och hela helgen också.
Men, men, folk ska ha mat då med...

Både igår och idag var jag ut på långpromenad.
Gick ner till stan och tillbaka, jätteskönt!!!
Särskilt idag när solen verkligen har visat sig från sin bästa sida!!
Så här kommer några bilder som jag tog...

Är dom inte fina så säg???

image321


Några änder njöt av solskenet och klarälven...

image322

image323


Sen var jag ju bara tvungen att fota stenbron.
Mitt favoritmotiv...
Men den är ju så fin!!!

image324

Hoppas ni får en jättebra helg!!!
Sköt om er...
Vi hörs och syns!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja det har verkligen varit skönt väder. Vilka fina bilder du har tagit. Ha en skön helg fast du jobbar, vi ses på lördag, kram

2008-03-06 @ 18:57:23
Postat av: ElsMarie

Fina bilder!
Trevlig helg!
ElsMarie och Hasse

2008-03-06 @ 19:00:03
Postat av: Sara

Fina bilder :) Ha de bra hoppas inte mamma tröttar ut dej för mkt x)
Skoja bara ;):)

Ha en bra helg :)
När kommer påskpysslet i år ?

2008-03-07 @ 20:00:08
Postat av: Malin Ö

Här har det också varit fint men jag har inte sett så många utslagna blommor än men om några dagar så tror jag nog alla knopparna börjar slå ut!

2008-03-07 @ 21:52:28
Postat av: kicki

Ja visst är det väl underbart ute,, massor av blommor som lyser så fnt i rabatterna...du tar fina bilder min vän...kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback