Snart Måndag...

Halloj!!!

Så var den helgen slut...
Går lika fort som vanligt!!!

Har hunnit med en del ändå...
Började Lördagen med melodikryss, sen handat, städ, blev barnvakt åt lillan.
Fortsatte att förbereda maten till kvällen, besök och melodifestival.

Idag Söndag blev det väldigt lugnt.
Vasaloppet i morgonrock image318, dusch, och promenad.
Plus en kväll med mat, fika och tv hos en god vän.
Skönt att ha såna lugna dagar emellanåt.

Idag ska jag passa på att gratta Linda som fyller år imorgon!!!
En stooor kram från mig!!!!
image319
Ha en trevlig Måndag mina vänner!!!!
Och sköt om er...
Hörs snart igen!!!!

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Tack för en trevlig lördag kväll med god mat, kram

2008-03-02 @ 22:58:07
Postat av: Malin Ö

Ja visst går det alltid alldeles för fort!

2008-03-03 @ 20:17:55
Postat av: kicki

Vad blev det för god mat då på lördagkvällen...
håller fortfarande på att grabbarna Rognedahl är bäst...denna gången vann ju två flamsmajjor...inget för mej...
Kramen på dej min vän

Postat av: kicki

Jag skrek allt vad jag kunde på ishockeyn men inte hjälte det ändå...
kramen på dej

2008-03-04 @ 22:11:38
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja va på hockey i går :)

2008-03-05 @ 17:01:58
Postat av: Linda O

Tack så mycket för den stora kramen min vän!
ledsen att jag inte kunnat kolla förrän i kväll. börjat et nytt jobb med nya sena arbetstider.
En stor kram till dig också.

2008-03-05 @ 19:10:53
Postat av: Linda O

Glömde säga att jag nu också har Linda Bengtzing som favvo. Kram

2008-03-05 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback