Ruds kyrkogård...


Ruds kyrkogård, en av de vackraste i Sverige...

Igår tog jag en promenad för mig själv.
Solen sken och det var riktigt vårväder.
Gick efter vägen där jag bor, men det var så mycket trafik, så jag gick till kyrkogården istället.
Åh, där kvittrade fåglarna, solen värmde och vårblommor överallt.
Naturstenar med text, vanliga stenar, buskar och snår och det är bara sååå fint...

Gick runt där bra länge, funderade på saker och kände mig lugn i hela kroppen.
Det är bra för själen att gå där ibland.
Om man känner sig ledsen, stressad eller bara behöver tänka över saker och ting.

Och självklart behöver man inte ha ett skäl.
Man kan bara gå och titta, ni förstår mig när ni gått där...

Sköt om er...

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Är det den som ligger vid blomaffären?
Om så ärfallet kan jag tänka mig att den är vacker. Har bara varit där några gånger och då enbart till en kompis grav där, men där hon ligger är det enormt vackert!

2008-03-17 @ 19:42:37
Postat av: ElsMarie

Det är rogivande att gå på kyrkogården.

2008-03-18 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback