Slut på ledigheten...

Jaha ni...
Fyra veckor kan gå fort...
Särskilt om man har semester!!!
Idag kl 16:00 var min semester slut...
Men som tur är, är jag ledig de två första dagarna på schemat!
Så den första veckan blir bara tre arbetsdagar...  Liten mjukstart...

Jag är nyss hemkommen från ett kvällsdopp i Vänern.
Varmt i vattnet var det, men OJ vilka vågor!!
Och vad gjorde Ulrika???
Haha... Halkade på klippan med ett magplask och hostade och fräste.
Såg säkert roligt ut när jag tänker efter, med en kallsup och en halv liter vatten imagen...
Jaja, det får man bjuda på...
Inte många där ändå som såg mig!!!  (hoppas jag)

Jag hoppas också att det kommer fler soliga dagar, så man kan få bada lite mer den här sommaren!!
Det har ju inte varit så bra badväder än...
Iallafall inte för mig!!

Ha det så bra mina vänner!!!
Vi hörs snart igen!!!

Puss och kraaam!!!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Hmmmmm hade varit kul att få se det där plasket när du trillade i. nej då bara skojar med dig, det gick bra i allafall. Ha en bra första arbets vecka nu när semestern är slut. KRAM

2008-07-13 @ 22:47:51
Postat av: kicki

Å är din semester redan slut, din stackare, men du har väl haft en skön sommar hoppas jag. Själv jobbar jag minst en vecka till sen får jag nog ledig i hela 10 dagar...skall vara tillbaka redan dagen efter vi kommer hem från Österrike...hårt liv...kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback