Söndagen...

Så var det Söndag.... REDAN!!!
Sista dagen på min ledighet...
Började med sovmorgon, igen.
Sååå skööönt!!!

Tog en långpromenad fram på eftermiddagen.
Bara njöt av all snö, åh, vad fint!!!!

Snö på alla träden...

image273

Och vad gjorde jag???
En SNÖÄNGEL förstås!!!!
Blir man aldrig för gammal för... hehe..
Eller vad säger ni??

image271

Och här är resultatet... Fin va???

image272

När jag snöat ner mig och var nöjd med den ängel jag gjort, gick vi vidare...

Hälsade på några hästar som stod i hagen intill Färjestads travbana.

image275

Sen styrde vi hemåt igen...

På kvällen blev jag filmfotograf.
Följde med två kompisar på deras innebandymatch, och filmade!
Filmen blev rätt bra tyckte jag iallafall, och grabbarna vann med 3-2!!!

Ha en bra arbetsvecka!!!

Kramisar på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Årets första snöängel, och kanske den sista, ni har ju tydligen redan tö...här är fortfarande kallt och snö...kramen på dej filmfotografen...
kicki

Postat av: eva-lena

Vilken fin ängel. Kram

2008-01-07 @ 20:11:40
Postat av: Mari

Hejsan!
Sitter här och skolkar lite...hör dig slamra ute i köket :-).
Finfin ängel, båda två!!
Härligt med lånesmåttingar och passa på att snosa.
Kramen
Mari

2008-01-08 @ 13:03:25
Postat av: Malin Ö

Men jag vill oxå ha snö! Oj vad avis jag är! Här fick vi endast lite puder som smälte bort dagen efter.

2008-01-09 @ 19:50:22
Postat av: Rådbjer

Hata Fbk

2008-01-14 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback