Promenad...

Hej igen!!!

Jo, detta var min fars och min promenad...

Huset de bor i... och jag uppvuxen i...

image296


"Smea" som står vid hembygdsgården någon km bort...
Med Östra Örten i bakgrunden!

image297

image298


Ett ställe efter vägen de har huggit ur skogen...
Blir jättefin utsikt över viken och Älvsbacka hembygdsgård.
Eller vad säger ni?

image299


Fastnade själva på kort, ser inte kloka ut, men det får vi bjuda på.... ;)


image300


Tog vägen efter sjön hem tillbaka.

image301

Det var en skön tur, med pulsande i snön som jag gillar!!!
Men det vet ni ju vid det här laget!!!! ;)

Ha det så bra, kör fösiktigt och sköt om er!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ännu finare bilder..härlig tur ni fick pappa och du...vi måste ses snart nu gumman.
Kramen

Postat av: eva-lena

Härliga bilder från Älvsbacka, synd att all snö regnar bort nu, Kram

2008-02-01 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback