Helg...

Hejsan alla glada!!!

Äntligen är det helg...
Tror att det blir en väldigt lugn kväll ikväll, OM jag orkar hålla mig vaken.
Är lite trött...

Imorgon är det dags för melodikryss igen.
Samma sak varje Lördag, om man är ledig och kan lösa det...
Mina två vänner är med på nätet och löser.
En riktigt bra start på helgen...

På kvällen är det ju melodifestival som är på schemat.
Några kompisar kommer på besök...
Kanske blir lite mat och godis!!! image315
Hoppas att det är bättre låtar med denna gång...
Än så länge har jag ju Sanna som favorit!!
Får se vad jag säger efter morgondagen.
Vilka favoriter har ni???

Söndagen är öppen än så länge, får se vad vi hittar på...
Det ska ju bli oväder, säger de som har sett väderleken.
Synd, för det har ju varit solsken i flera dagar när jag varit på jobbet... image316
Men, men, jag är ju ledig iallafall.

Jag vill passa på att be om ursäkt om jag inte skriver så ofta,
men det blir så ibland, man får liksom idétorka...
Men det kommer... Lovar...

Ha en underbar helg.
Och var rädda om er!!!

Puss och kram!!!

image317

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja det ska bli kul med melodifestivalen, bara det är bättre låtar med denna gången. ha det, ses på lördag. Kram

2008-02-29 @ 20:15:48
Postat av: kicki

Vi har haft 70 års kalas här hela dagen så nu sitter vi här som döa sillar och tittar på tv, melodifestivalen, än så länge har jat bröderna Rognedahl som favoriter och sen Sanna, kanske blir det någon annan ikväll. Ha det så bra...pussen från kicki

Postat av: Malin Ö

Min favorit är att få slippa hela melodifestivalen....

2008-03-02 @ 19:25:36
Postat av: Linda O

Ja melodi festivalen måste man ju se fast man trättar efter den ibland. Sanna Och rongedahls var ju bra fast mina favoriter är BWO.
Kram

2008-03-05 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback