Sjuk...

I Måndags kände jag mig inget vidare.
Både jag och min kollega på jobbet kände oss lite frusna...
På kvällen fick jag mer ont i halsen och huvudet började värka.
Så jag ringde en vikarie som var snäll nog att jobba åt mig.
Igår var jag hemma och var sjuk, idag är jag "bara" ledig, men känner mig inte så mycket bättre.
Halsontet har som tur är gått över...

Man är sjuk fast ändå inte.
Hur ska jag förklara det??
Jo, att jag är för frisk för att bara ligga still...

Så jag tog och gjorde en pepparkaksdeg.
Och så här blev det när det var klart...



Det är efter ett gammalt recept som min mor och mormor alltid bakat.
De tycker jag är godast, men de smakar inte riktigt som "vanliga" peppisar,
Men OJ vad goda de är!!

Ska lägga mig i soffan med filten på nu tror jag.
Och ta det lite lugnt...

Ha det så bra alla!!!

KRAM på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Då får du skicka receptet hitåt så vi får testa baka dem!

Krya på dig!

2008-12-10 @ 21:35:22
Postat av: felicia

gott med pepparkakor :)

Postat av: nalle

Hur smakar dem da hahahhahahahahhhhhahah

2008-12-13 @ 12:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback